Tuesday 16 April 2019

Tahun 2019

Yes! Hi Blog.

Kita berjumpa setelah hampir 2 tahun ye.
Last update pengalaman bersalin, now anak aku pon dah nak masuk 2 tahun dah pon.
Semenjak jadi mak mak ni memang lah lagi takde masa nak mengadap blog ni. Sibuk uruskan rumahtangga je sebenarnya dan bisnes kecil kecilan. Jual baju budak suka suka je. tak serius sangat pon. and selalu jual weekend je tak ganggu waktu kerja pon. Cuma pos barang jelah kena lari kejap waktu lunch pergi post barang. Tiap kali ade postage tiap kali doa boss aku tak panggil untuk discuss ape ape. sebab nanti taku tak sempat nak pergi pejabat pos.

Oh ye. aku dah berjaya tukar kerja since last year. Akhirnya Allah dengar doa aku. nak keluar dari company yang boleh kata terseksa la jiwa raga. i cant stand anymore. and ada rezeki yang lagi baik. Company yang serba serbi elok lah dari cmpany lama. Tapi apa pon cmpny lama banyak enhance knowledge aku and tempat aku mula mula bertapak. Tempat mula mula aku naik jadi HR and until now still kerja dalam bidang yang aku belajar. Tak lari jauh, Alhamdulillah. Jasa diorang takkan aku lupakan. Tapi nantilah kalau aku rajin aku buat la satu post tentang kerja ni nanti. Pandangan aku sendiri bukan pandangan korang korang. and boleh la bagi nasihat as a HR person. ecececeh. tapi nantilah ye...not now. mungkin setahun lg aku update. kuikuikui.

Kehidupan sekarang yang Alhamdulillah selesa. Husband yg terbaik dan anak yang makin cheeky. ish nanti satu hari ibu nak buat jugak entry pasal anak ibu ni. waitttttt.

ok lah tu je, saja nak menyinggah, ok dah nak sambung kerjaa

bye!

No comments:

Post a Comment